Změna poskytovatele služby přístupu k internetu

ZMĚNA POSKYTOVATELE SLUŽBY PŘÍSTUPU K INTERNETU

Od 1.1.2022 má zákazník možnost přenést službu přístupu k internetu k jinému poskytovateli.

O změnu poskytovatele může zákazník žádat u nového poskytovatele.

 

Bude k tomu potřebovat:

  • OKU (Ověřovací kód účastníka) - Najdete jej jako součást své smlouvy, kterou máte u stávajícího operátora. Nebo vám ho sdělí přímo operátor.
  • Informaci o stávajícím poskytovateli služby přístupu k internetu

 

Jak získám OKU ke službě viaGIA?

  • Zákazníci se smlouvou uzavřenou po datu 1.1.2022 najdou OKU jako součást smlouvy.
  • Jako náš stávající zákazník ho najdete ve Vyúčtování služeb a je shodný s číslem smlouvy.
  • Nebo nás kontaktujte na Zákaznickém centru viaHome.

Kontaktní adresa: Zákaznické centrum viaHome T-Mobile Czech Republic a.s. Tomíčkova 2144/1 148 00 Praha 4 

Telefon: 236 099 333 (Po-Pá/ 8:30-17:00) 

E-mail: zakaznicke.centrum@t-mobile.cz 

Jazyky:

Drobečková navigace:

Home Internet Změna poskytovatele služby přístupu k internetu