Novinky

T-Systems + T-Mobile - spojujeme se!

T-Systems + T-Mobile - spojujeme se!

29. 11. 2013

Informace o chystané fúzi.

Vážení zákazníci služeb viaHome,

skupina Deutsche Telekom, reprezentovaná na českém trhu společnostmi T-Systems Czech Republic a.s. a T-Mobile Czech Republic a.s., již delší čas pracuje na sjednocování aktivit obou těchto společností jak pro firemní, tak i rezidentní zákazníky.

Dovolujeme si Vám proto oznámit, že v rámci strategie posílení role předního tuzemského operátora, zamýšlejí obě společnosti realizovat fúzi sloučením. Tento krok nám umožní ještě pružněji reagovat na současné trendy v oblasti mobilních a fixních komunikací, IT či systémové integrace a lépe tak plnit požadavky Vás, našich zákazníků.

Díky této fúzi Vám budeme moci již v brzké době nabídnout cenově zajímavé kombinace našich stávajících služeb viaHome a mobilních služeb T-Mobile.

Celý text o chystané fůzi naleznete zde.

V této souvislosti jsme si pro Vás níže dovolili také připravit odpovědi na nejčastější otázky, které Vás v souvislosti s chystanou fúzí mohou napadnout.

Budou se měnit smluvní podmínky a dokumenty služeb viaHome v souvislosti s integrací společnosti
T-Systems a T-Mobile?

Částečně ano. V souvislosti s novelou zákona o elektronických komunikacích budou od 26. 1. 2013 platit nové Všeobecné obchodní podmínky (VOP) a nové Obchodní podmínky (OP) pro jednotlivé služby viaHome. Ostatní dokumenty (smlouvy, ceníky) se nemění (s výjimkou záměny jmen obou firem). Změny VOP a OP však také souvisí se změnou legislativního prostředí, především novým Občanským zákoníkem. O změně těchto podmínek budete včas informováni.

Proč se mění Všeobecné obchodní podmínky služeb viaHome? Souvisí to se slučováním T-Systems a T-Mobile?
Změny VOP souvisí jednak se slučováním, kdy je nutné, aby v jedné firmě byly právě jedny VOP, ale také s aktuálními změnami v legislativě obecně – nový občanský zákoník a novela zákona o elektronických komunikacích.

Mám s T-Systems podepsanou smlouvu na služby viaHome. Bude smlouva dále automaticky platit? Musím po fůzi něco řešit (podepisovat nějaké dodatky nebo novou smlouvu)?
Ano, smlouva bude i nadále platit. Žádné kroky z vaší strany nejsou potřeba. Všechny smlouvy přechází zcela automaticky na T-Mobile.

Budou viaHome služby nově označovány logem T-Mobile nebo u nich zůstane T-Systems?
Součástí strategie je sjednocení nabídky služeb obou společností pro domácnosti pod značku T-Mobile. Cílem tohoto sloučení je nabídnout vám do budoucna komplexní řešení telekomunikačních služeb od jednoho operátora za výhodnějších podmínek.

Jsem zákazníkem T-Mobile a chci si objednat službu viaHome. Kam se mám obrátit?
Služby viaHome je možné aktuálně získat pouze přes nabídku developerů. Kontaktní údaje se nemění: Zákaznické centrum viaHome, tel.: 236 099 333, e-mail: info@viahome.cz. Adresa pro osobní jednání je výhradně Na Pankráci 1685/17, 19; 140 21 Praha 4, tj. ne v běžných značkových prodejnách T-Mobile. K dispozici jsme vám každý pracovní den v době mezi 8:00-18:00.

Používám služby od T-Mobile, dostanu lepší podmínky, pokud se rozhodnu objednat služby viaHome?
Tato věc je předmětem intenzivních jednání a zvažujeme zavedení zvýhodnění pro zákazníky, kteří budou využívat současně služby viaHome i mobilní služby T-Mobile. O této nabídce Vás budeme včas informovat.

Jsem zákazníkem služeb viaHome, dostanu zvýhodněné služby, pokud chci mobilní služby T-Mobile?
Tato věc je předmětem intenzivních jednání a zvažujeme zavedení zvýhodnění pro zákazníky, kteří budou využívat současně služby viaHome i mobilní služby T-Mobile. O této nabídce budeme všechny zákazníky viaHome informovat. Sledujte tyto webové stránky.

Jsem zákazníkem T-Mobile a zároveň používám služby viaHome. Dostanu jedno vyúčtování a fakturu?
Prozatím budete dostávat dvě samostatná vyúčtování.

Mění se způsob vyúčtování a čísla bankovních účtů pro platbu služeb viaHome?
Nemění se nic, vše zůstává beze změn.

Lze podepsat smlouvu na služby viaHome ve značkové prodejně T-Mobile?
Aktuálně toto není možné. Smlouvu lze podepsat prostřednictvím Zákaznického centra viaHome, tel.: 236 099 333, e-mail: info@viahome.cz. Adresa pro osobní jednání je výhradně Na Pankráci 1685/17, 19; 140 21 Praha 4.

Mění se korespondenční adresa pro doručování smluv a dokumentů?
Mění se pouze název firmy, místo zůstává stejné. Korespondenční adresa zůstává::
T-Mobile Czech Republic a.s.
Na Pankráci 1685/17, 19
140 21 Praha 4

Kde mohu vyřídit reklamaci koncového zařízení služby viaHome? Lze reklamovat i ve značkových prodejnách T-Mobile?
Aktuálně vám doporučujeme využít naše Zákaznické centrum, budeme se snažit, aby v budoucnu bylo možné reklamovat zařízení služby viaHome i ve značkových prodejnách T-Mobile. S případnou reklamací se stále obracejte na Zákaznické centrum viaHome, tel.: 236 099 333, e-mail: info@viahome.cz. Adresa pro osobní jednání je výhradně Na Pankráci 1685/17, 19; 140 21 Praha 4.

Počítá se s rozšířením dostupnosti služeb viaHome do dalších lokalit?
Ano, určitě. Do budoucna zvažujeme postupné rozšiřování v souladu se strategií firmy v oblasti rychlého připojení k internetu, digitální kabelové televize a telefonování.

Jsem zaměstnanec T-Mobile, je možnost dostat na viaHome nějakou slevu z titulu zaměstnaneckých benefitů?
Aktuálně to není možné, obě firmy řeší stále slučování svých benefitních programů.

Nekupujte zajíce v pytli - vyzkoušejte demo službu viaGIA zdarma

Drobečková navigace:

Home Novinky T-Systems + T-Mobile - spojujeme se!